2008年7月15日星期二

襯開細,執番劑


運氣這東西,若果存在的話,那就是食住條順水,以有賺無賠,費力比正常少的路徑,一步一步的慢慢得到夢未以求的好野。
比方說,明明一開始得好少萬子,而下家做萬子,然後為咗扣下家牌而做萬子,點知做做吓又齊齊地,但係人地就叫緊萬子,你又唔敢打就拆咗對番子,點知摸到成手萬子叫糊,再而摸到四隻一樣既唔敢打出去,死都開槓跟住仲要自摸。那就是順風順水又叻打,誰也鬥不過。
只要在以上的牌局中任何一步做了其他決定,例如不扣下家牌,又或是為了快快叫糊而搏打萬子留番子,都不能得到最後槓上自摸清一色的白雪公主式大團圓結局。
今天,我就覺得自己很叻打很順水,導致今天歡樂愉快又舒服。
不是什麼大好事,但肯定是一樂事。
其實以麻雀來作比喻有點把事情複雜化了。
事情就如大細般簡單。開咗咁耐大,見到佢突然開鋪細,咁咪信吓佢,順住條水煲吓細囉。點知又比我煲到佢啱啱開完細,身子黑漆漆,骨頭鬆泡泡,人仔涼浸浸,心思輕飄飄。一走又狂開番大啦。
很多很多願望,一下子給這大願望滿足了。
我會慢慢等它再開細的。
到時我的搥只會更重更大啖,哈。

沒有留言: