2009年10月6日星期二

留位去解讀周秀娜

科大破格,讓自命衛道之士炮轟的周小姐,登所謂的大雅之堂,跟學識之士並列。但觀全城焦點遭解剖化驗,何解小小女子拋波能捲軒然大波,該會比建國大業來得更好戲。跟好友二三提及,俱感陣容本身已是美事一宗。看定了。

翌日致電科大理學院,交由專責此講座的職員接聽。
另一邊是把憂心忡忡的女聲。

我想問,《解讀周秀娜現象》個講講座係咪要留位。
你來到排隊就得架啦。
吓,咁即係唔需要留位?
你來到排隊就得架啦。(做乜事?)
其實我係報紙度睇到你地個講座,見到上面寫住有二百個比非科大學生同職員既位咁。
你 . . . . . . 係咪周秀娜FANS?(有冇得再唐突啲?)
吓,唔係呀。
咁你點解會想聽?
覺得個講座應該會幾得意。
你係文化研究系學生?
. . . . . . 之前讀過囉。
咁你做緊野定讀書?
做緊野。
做緊咩?
研究助理。
响文化研究系?(一定要文化研究系至聽得?)
唔係。
响邊間大學?
城大創意媒體學院。
呀,你來拍嘢?(點解一定要拍嘢?)
吓,唔係呀,純粹覺得得意想聽咋。
咁你叫咩名,我幫你留位啦。(終於留得位)
葉啟俊。
呀呀呀葉 . . . . . . 點稱呼呀?
阿俊得啦。
阿俊,我地不如傾吓偈 . . . . . . (?!!!)你對今次呢個講座有咩睇法?
我覺得大家理解錯請周秀娜來個目的,報導個標題又錯,所以大家都反對,而且大家一見到周秀娜就覺得係唔好既野。我覺得討論流行文化,有埋個實體响度對答係最好架啦,件事本身就好得意,而且個題目又值得討論,所以絕對支持。
係~~~係~~其實今日都不斷收到電話,然後剛剛又俾個家長鬧左好耐,話對我地科大好失望 . . . . . . ! 唉,都冇諗住咁大回響 . . . . . . 你呢,到時問吓問題,唔好俾FANS問咁多問題 . . . . . .



學術與非學術的壁壘分明,FANS與非FANS是河水井水 . . . . . . 科大舉辦《解讀周秀娜現象》一事惹來的反應,就已經是另一值得討論的文化事件。

這場科大傳媒粉絲學生學者周秀娜的六國大封相SPECTACLE,結果難料,卻定當精彩。

4 則留言:

張懷碑 說...

你們既對答好平常,但因為周秀娜而精彩,個talk 幾時呀? 我係周秀娜 Fan屎。

葉 啟 俊 說...

佢個語氣好似做左樣好嘢,但受左好多委屈,然後好驚咁,所以有啲怪。

噢,FAN屎,明日下午六半科大呀,一起去吧!

匿名 說...

我去唔到,但你一定將見聞公諸同好。我不是fans。
萍萍

葉 啟 俊 說...

一定一定!興奮死!