2013年5月30日星期四

鑽出來的廿九晚飯


飽受深夜鑽街滋擾,精神只能集中在爆粗上,為免負能量過剩,順道練字,該寫點什麼好事。



小妮子生日,去了吃生蠔。 以前有點怕(堅怕!)的女子,誤打亂撞的也變成個朋友,發生過些幼稚的小事,之後又是朋友,也成了小有會定期主動見見的人。可以扮老氣的說句際遇就是這樣無法估計嗎?

一輪工作旅行他人雜事的近況後,生日飯始終要帶到生日去。行將廿九的女子,對於三十此關口無限慌張。三十喎!三十喎!好老啦我!*她喝了一口白酒,把三十如口中污氣吐出來。

但三十是吐了不會變廿五,她還是知道的。

對世俗觀念都有個認識,但若不是她提起三十歲人,要結婚啦,我又會想不起這件事。女子嫁就有個家之說太深入人心,為了一探這個而今十劃冇一撇的「女家」,女子去了算命。師傅上年說,妳出年 — 亦即今年 — 嫁嗰囉喎!

「咁我點呀!今年已經過咗一半喇!我連條毛都冇呀!*」她說。

我也呷了口白酒,附和道,係囉,都過咗一半囉。

「若果今年唔嫁,就要到後年,但後年啲姻緣冇咁好呀師傅話。」「咁冇都冇得上急就章。」我勸道。

「師傅有話屬D、F同M都得,D係首選;你快啲幫我留意吓啦!」我腦內掃過身邊所有可上的男子,但屬D、F同M嘅,冇貨。「好,我幫你留意吓啦。呀,禮拜有個派對,好多鬼喎,來嗎?」

「你成日都幫我留意,我都幫你留意吓先。」一派互惠互利地說。



 這時,街外的緊急掘地工程終於完結,深水埗居民可以安寧的睡覺。故事待下次鑽地時繼續 — 若果佢哋咁斗膽再深夜鑽!可怒也!




 *設計對白 — 大概講咗呢啲嘢。另外,講得太多,可會遭殺人滅口?敘事練習, 敘事練習。

沒有留言: