2006年6月18日星期日

馬雞、加納、少芸

想買了三年的數馬相雞,因為去旅行的關系,要買。財政關系,限額五千。最終買了Panasonic的Lumix系列,感覺半pro,因為有手動對焦變焦,立即唔同晒。雖然大部,但為付了五千就有手動變焦而高興。還有,有部機仔GR Digital真的很漂亮!! 雖然是定焦鏡,雖然要五千元,雖然出了一年,但外貌,真是贏晒。

其實想試試買波好耐,但一直完全唔識波的我要買都有點難度。今天手痕看看賠率(其實自世界杯開始就已經會看體育版,雖然只是掃一掃描),看見評論寫捷克對加納加納有機贏,我又想看看波,又見冇野做,手痕地買了五十元加納贏。一看,哇,頭兩分鐘就比加納入球! 真是不得了,已經high到爆,在屋企自已看都叫左出來! 好似一個bug! 之後下半場好似越來越猛! 再入多兩球! 今鋪真係唔到你唔服呀大佬! 太興奮啦,真係要多謝加納! 第一次買波就贏咗啦,仲要係冷門野! 正! 最衰下場加納對美國我已經走左,否則我實去買加納! 加納好野!( 這段勁不像我寫的,因為太興奮!)

早前朋友笑我愛看郭少芸,但我的愛可不會被動搖的。事實證明,她是一名美女,做師奶專業人事婆仔靜女姣婆一樣掂。現在,她回來了! 男人之虎中的么妹不受傳統束縛浸過咸水有點野性,是郭少芸的拿手好戲;法證先鋒內的專業人士冷靜機智但受過心靈創傷,不溫不火。天呀,這樣一個百變演員,大家好應該多給她機會。再要一提,郭少芸已經在三線劇集出現,包埋重播劇師奶強人,哈。

沒有留言: