2012年12月22日星期六

變髮之死




半年前,對剪來剪去都係咁的高額短髮生厭,心思思想變,就慢慢留了一餅頭髮。

頭髮稱得上一餅,卻還未想到怎用,就先行儲起,以帽蓋之,竟又成了個玩法,廟街買的百多圓草帽,一戴就變成身體一部分,而且連剪髮和每日落髮泥(又唔拖唔水)的金錢時間都一併省卻,覺得自己好醒,哈。

可是,帽總不能日日戴 — 雖然都維持咗幾個月!習慣養成只需兩週,一餅左撥右梳都覺異相的頭髮,一下子要以真面目見人,實在不太情願。而且,我也不想要回歸基本步嘅短髮,心想不如試試紥辮,該可玩好一陣子( 而且連剪髮和每日落髮泥都慳番!)。

為了在佳節唔好太樣衰,日前終於的起心肝剪髮。髮形師看見我餅頭,問想點剪,相告紥辮之想法,留長。髮形師面色一沉,唔了一聲,叫我去洗頭。之後,剪着剪着時,他忽然說,你啲頭髮都甩得幾勁。





你啲頭髮都甩得幾勁。





之前每次跟人談起為漸少的煩惱絲煩惱時,大家都仿如法師,說我這位師主自尋煩惱,你睇,頭上咁多頭髮,要驚有排都未到你啦。自己知自己事,看見房間地上和洗澡後的廁所一地頭髮,就知事態嚴重,只是冇人講就冇乜理。

若果不是有人單刀直入,我好像不能明白為何現在前陰的頭髮,點梳都好似有啲問題。

與此同時,髮形師梳起頭頂頭髮,露出前額稀疏的幼毛,剖釋眼下這片荒土,只會越加貧脊,前陰間的空隙,左遮右掩都無用。

莫非在人人都說是男人黃金時期三十歲前,就已經要梳個現代清裝?

頭髮越是留長,稀疏問題只會越明顯,頭髮只會更易斷。最重要的問題,是頭髮再留都係咁上下,不會再長的了。所以,其實紥唔到辮。

變髮被判死刑。





早幾年的髮型,是一大堆陰精細地撥向一邊,遭一朋友戲稱為棒棒堂。我家陣先知棒棒堂和一眾嫩男明星出奇一致的棒棒堂頭,原來是青春的驕人展現 — 老嘢係留唔到㗎呢啲頭,老嘢!(撥髮、轉身)

曾經有一同事說起脫髮。他說,他不介意M字額,你睇吓,人哋阿祖迪羅都係咁,都幾有型呀。類近的說法,還有他不介意鄒紋,人哋阿佐治古尼都係咁,都幾有型。邏輯學真有必要成為必修課,下雨人會攞遮,不代表攞遮就是下雨;同樣地,人哋阿祖迪羅M字額有型,重點不是M字額而是人哋阿祖迪羅。當時,我想,呢位同事若果真有幸有個祖迪羅M字額,大有機會是人生中另一道敗筆。





小時候不懂何解頭髮叫煩惱絲,現在總算明白,如世上大部分事物一樣,都係有有有嘅煩,冇有冇嘅煩。

與其遮遮掩掩,不如堂堂正正。算,我會規規矩矩,好好留這個短髮。


沒有留言: