2017年7月29日星期六

重頭來過




You are not listening.  That’s why you can’t do it.」老師以沒好氣的口吻道。我的本能反應是sorry」。這「sorry 」除了是向費心的老師道歉,更是「sorry for myself」。
這個手支撐的動作,我從未做過,也覺得自己不會立刻做得到。覺得做不到,自然就會做不到,所以也就以點都唔得實跌嘅心態做。老師輕輕托起我的了些指引。我其實一句都聽唔到,只是一味諗住做唔到,似是想去做,其實是在胡亂掙扎,和身體無謂搏鬥,是身體的戰。
這挫敗感,好像有團火在心臟燒似的,而且維持了一整個下午。在街上想起那句「You are not listening」,還獨自嘆氣嘆出聲。
報讀瑜伽導師班,只是覺得自己雖然練得不密,也總算學了四年,是時候該進步。暫時過了一個月,學到的東西的確多,理論脈輪式子均有進益,但挫敗的感覺亦不少。坦白講,之前覺得自己瑜伽還算可以,現在只是明白自己有幾多不足,特別是力氣,倒轉呀手支撐呀都唔力做,所以驚
另一個狠狠的挫敗,是上個禮拜上了一堂核心肌群瑜伽,以為自己平時得閒就做三分半鐘平板式,點都唔會太差,點知做到最尾全部動作都做唔到,已經筋疲力盡。同班四位女士,個個好似應付自如,重有一個有咁上下年紀。雖然我知唔應該比,但嗰日的確有點沮喪,差唔多覺得自己好似冇學過瑜伽咁。而家再見到核心肌群瑜伽,即使唔係同一個人教,仍然有陰影。
而近日感到「好似冇做過」的東西,也不單只是瑜伽。似乎很多以為做得還好的事,都覺得不外如是,有些甚至只有模糊的挫敗感覺,連那個問題是甚麼也講不清。
今個月壞掉、唔見的東西多得很:上網、電腦(是自己白癡所致)、錶、水壺(因為飲水多,對我來說很重要)、太陽眼鏡(戴過唔夠十次!)、電話等等等等,單是處理這些問題,已經費了不少無謂的時間和力氣,而且總是覺得個人呢度崩嗰度崩咁,個人硬係唔得完整。有一刻,我真係諗係咪風水定乜嘢出事。
在這種運氣欠佳的情況下,我又想起麻雀。運氣不好時,要守,不出沖就當驘,要沈得住氣。
近日缺錢,使費也就比以往節儉。沒有委屈自己,但節儉時才知道自己真正需要的東西,比想像中少得多,人也因此輕了。這感受不錯。
就像冥想,聽聽身體裏面的聲音,觀察一下這狀態。


沒有留言: