2017年7月27日星期四

機都未起

週日一早攞衫落街洗,老闆娘話,八號風球喇!未食早餐唔上網,屋企又電視,連打風都唔知。又話,人去晒惠康度掃貨,驚冇嘢買!惠康就快閂門喇!

好彩屋企糧食尚算充足,捱一日不成問題,沒有失魂落魄,也就求其菜檔買菜。個個一見面,就話「打風喇!」亦有老街坊見人就話打風,也真有舖頭老闆作懵然不知狀。喺島度,人肉天文台,似乎比電視機收音機互聯網更有效率。街上瀰漫一片語帶興奮嘅緊張。

慢麼麼行返屋企,準備迎接住入坪洲嘅第一個颱風,將櫈摺起,將露台植物同地氈收入屋,隔住玻璃賞風。以為靜英英是風雨欲來嘅先兆,卻越嚟越靜,最尾連雨都收埋,風都滴,我重可以坐出露台食晏。結果,風掛四個鐘就落波。

又落街,街上嘅空櫈已有叔伯姑婆聚集,係八號波已過嘅鮮活證明。單車又開始左穿右插。有個大哥撞到另外兩個大哥,講話咁快落波囉喎。兩個大哥話,係囉,快過打飛機呀。大哥回話,咪就係,機都未起㖭呀。三個大哥對弱風嘲弄一番後,哈哈哈大笑散去,豪氣得好似係自己驅風有術。

沒有留言: