2014年10月27日星期一

冇亞健康狀態嘅波地



運動就快滿月。先前日夜擔心么折,但眨吓眼又捱過各式前所未見嘅細菌病毒,唔算越嚟越壯,但至少襟捱 — 要上中學喇卦?每次去都係重有新鮮,但最石破天驚,由零到一嘅出世已過;啲嘢成熟嘅時候,就算由一變一百萬,都唔夠刺激(更何況而家唔係)。同預期一樣毫無實際作用嘅對話毫無用處咁完咗後,幾日冇走落現場,同自己講要休息,實情可能係*革命*嘅熱情經已減退。後生仔,硬係唔定性,亦唔夠堅持。

會唔會喺呢個時候,唔知邊個推開牛鬼蛇神啲低能冇腦濕㞗招,突然以雷霆萬鈞之勢,一下清旺再清金鐘,又會否留下黃藍綠紅白絲都當冇到,猶如孤兒嘅銅鑼灣。

仍然攬住催生成件豐功偉業嗰三位,冇顧不進則退嘅原則,抗爭由公投剃頭到佔領,拉埋暫時承擔滿分嘅後生,又去返公投,就好似細個捉蛇象棋咁上咗條梯,又滑落條蛇度,永無止境。雖則已入寒露,但大家行出嚟仍然身水身汗,何況唔係一開始就有四大訴求,做乜又要投返轉頭,着實百思不得其解。如此決定,佢哋話係「魯莽」,同之前離奇地叫撤如出一轍,確實溫吞,舉棋不定,好似好想件事快啲完aka無疾而終咁。

可能事情更似太平天下。既然敵方暫無飛機大炮,我軍定要好好建築保護罩,使城堡更牢固,更難攻得入。定係,其實應該親幾儲定彈藥,一舉將之殲滅?講就天下無敵,諗就有心無力(諗起一位智慧高超嘅精英,喺面書上話運動要有「謀略」,要令商界和其他「持份者」支持,否則只是一腔熱誠,有勇無謀,云云。點計都至少係半個「持份者」嘅佢,叫乜都冇嘅學生去諗計令「持份者」支持,確實大開眼界。與其企高一級指點江山,倒不如一開始坦白啲講「更加要努力搵錢移民」,至少真心),我都係一個法子都冇,不過剩係覺得周而復始嘅晚會開始令人怠倦。大眾在會上要畀嘅歡呼同倒彩位,越來越似做愛時敷衍嘅叫牀。

咁講可能太過偏激,好似結婚結得耐過頭嘅老夫老妻,慢慢唔記得新婚時嘅好咁。今日再去金鐘,近乎係個嘉年華,有禮物攞,有相影,有好多公仔睇,重有做咗好事嘅快慰,肯定滿載而歸。我唔覺得所有人都係咁,但我想自己稍為警愓。

其實,最令我開心嘅地方,係見到香港啲地少人超多,冇定郁嘅問題,係可以開一兩條路咁去解決,冇機構「管理」一樣井井有條,而且創意爆過所有創意中心。同朋友講起,不論此事結果,若果金鐘旺角可以保持咁樣,又或者至少周末變到咁,成個城市一定可愛好玩好多好多好多好多。


穴位按摩治理痛症,一按落去唔痛唔得,最肉酸最黑暗最匪異所思嘅嘢一次過逼晒出嚟,伴隨舒筋活胳嘅暢通坦然,最後換得一個冇亞健康狀態嘅波地。為咗冇亞健康狀態嘅波地,堅持。堅持之餘,亦好想諗下一步點做。

沒有留言: