2014年10月9日星期四

長大成人



當講求效率乜都要快嘅香港,主要幹道都要讓路俾內心憤怒而堅決嘅市民,確實震憾同感動。香港人一洗平日功利現實又細膽嘅形象,裏頭嘅人雖則憤怒,但比平日更風度翩翩,話係示威但井然有序,互相愛護兼夾愛護環境,比平日街上面逼到實一實,但又冷漠疏離好不知幾多倍。其實,我一直打定輸數,拖泥帶水嘅佔中,佔極都係得個樣,到講到口嗅嘅嘢生咗出嚟,重要生到出嚟咁正咁靚,化為人人有份嘅遮打運動,真係振奮到不得了。錦上添花爆多咗個旺角同銅鑼灣,絕對有平分春色之勢,區區各有睇頭各有可愛。先前兩大旺區可避則避嘅人多擠逼抖唔到氣,直頭係有復活嘅神聖,光復嘅喜悅,心想有幸見證此景,先算喺香港活過。佢哋有如啲啱啱出世嘅BB,時時刻刻見都有睇唔厭嘅可愛,新增嘅橫額帳蓬就係佢哋嘅一條新頭髮、一隻新牙,每樣都充滿朝氣,覺得佢哋好快就會大個仔大個女。

呢個美好嘅幻象,一直維持到上個禮拜五。原來生得好地地嘅BB,可以畀人無端白事,卑劣咁掐一下、鋤一下、扑一下,新生出嚟嘅頭髮扯斷,牙齒脫落,不似人形,有個營養不足嘅么折咗。大家見狀,又一個一個走返出嚟,好好保護新生命。更磨人嘅可能唔係實實在在嘅明罵暗打,而係空穴來風未必無因嘅謠言,一次一次覺得自己就快要為佢哋犧牲,一次一次覺得自己被欺騙,但亦只能寧可信其有。幾攰大家都要坐喺度,感受或明或暗嘅各式攻擊。真係攰到要返歸,又硬係心掛掛,第二日起身第一件事,就係要睇睇面書,確保寶寶安然。的而且確,近日只要得閒,係冇理由唔去探佢哋。就算唔得閒都要探,可想而之佢哋嘅地位,就好似要去朝聖咁。

尋日下晝,我驚星期一人少,走咗出去。由金鐘地鐵站C出口一出,我已經好習慣行出去就係行出大馬路,好習慣呢幾個地方係行人專區,好習慣呢度好似另一個香港。或者係慢慢長大咗,雖然每次嚟都一定有新發現,但之前嘅震憾慢慢化為日常生活嘅一部分,雖然依然持之而行,但有時又覺得做與不做,其實可有可無,大概有啲似返教會,喺一個所有人事物都肯定自己深信嘅事嘅環境,聽得太多做得太多自己深信嘅事,過分強調反而顯得有啲唔可信,開始有啲模糊。有時,呢度又有啲似公園,喺秋風同柔和日光下,坐住享受生活嘅人。當然,呢啲都係政府拖字訣之下生出嚟嘅假象。

我而家坐咗係夏慤道匯豐對出嘅嗰條壆度,睇住夏慤道上金鐘嘅天橋,嗰條成日夜晚搭車過九龍會經嘅天橋,有疏落嘅人向兩個方向散步緩慢咁行,除咗「示威」嘅一群,都好似有唔少放工嘅人,打一條舒適嘅行人路回府,細心睇吓一座座高樓大廈同天橋,同埋中間嘅天空其實係咩樣。又有數個飲得略醉嘅西裝友,喺條馬路上嬉戲。

坐喺夏慤道嘅中間,先知原來夏慤道嘅西行線比東行線高咗唔少。當夏慤道去到政總出面,成條路嘅最高點係中間,西行線同東行線都斜咗落去,所以最好嘅坐法一定係靠住個駁,雖然硬係覺得啲嘢會跌咗出去。

我好努力咁撈喺個池入面最深而最中嘅想法,但硬係撈唔到,只能捉住橫節末節,亦只好如此。我真怕我唔記得嚟呢度嘅原因,而唔係為做而做。我亦記得我同自己講過要堅持,堅持係行動,更係心態。

佢已經唔係BB,冇得期望佢日日都咁可愛,咁有驚喜,咁大上大落。但佢都係要養,要照顧,先至會長大成人,先至會自立門戶,先至唔使我哋掛心(雖說長憂九十九)。到時,就係我哋靠返佢轉頭。

沒有留言: