2014年7月14日星期一

生字摘錄


深深覺得有朝一日會用得着的字。一針見血的字。真有點相逢恨晚的字。



原來還有比Catastrophe厲害的字。總要搬出來誇張搞笑一下的字。希望不用認真用的字。



想起Aristocrate,繼而想成是Aristocrate的Cruelty(其實不是),更Cruel更Brutal。總有機會遇到一些Aristocrate的Cruelty。先袋起旁身。



自己有為意也在意的東西,終於有隻字可形容。認得Eloquence,可有離Eloquence有否踏近一小步?



有個Super喺前頭,字長音又多,有如阿婆纏腳布,令人覺得比outdated更outdated,比old-fashioned更old-fashioned。如獲至寶。



其實間中有見,亦明其義,只係唔會諗起有呢隻咁好用嘅字。Belittle人者,必將自Belittle(通勝:必列吐人者,必將自必列吐)。謹記。




嗚謝:一本你睇得明a.k.a.粗淺嘅字典

沒有留言: